Filcowe retro

Witajcie Moi Mili!

Małe nieplanowane opóźnienie mam, bo udało nam się przewiercić kabel i wyłączyć z zabawy router, ale właśnie odzyskałam dostęp do internetu :) I zaraz biorę się za czytanie komentarzy pod konkursowym postem i wyłanianie zwycięzcy! Więc ogłoszenie wyników niebawem, a dziś mam dla Was moją ostatnią pracę dla Na strychu...

Jedną z moich pasji jest, jak dobrze wiecie, szycie różnorakich drobiazgów, więc gdy niedawno wreszcie kupiłam sobie tablet, rzeczą oczywistą było, że etui na niego uszyję sobie sama :) Co nie było szczególnie trudnym wyzwaniem mając takie materiały… wprost zakochana jestem w kolorach i jakości filcu wełnianego!


Chciałam uzyskać efekt odrobinę retro, stąd takie kolory… Czy wyszło, oceńcie sami, ja jestem zadowolona. Chociaż, hm... usłyszałam, że wyszło tęczowo - kucykowo! My tej akurat bajki nie oglądamy, więc nie pomyślałam nawet, że może się tak skojarzyć, hihi :D



Pozdrawiam i do zobaczenia lada moment!
ushii

18 komentarzy :

  1. Dla mnie wiosennie, ślicznie : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie te kolory to jest kwintesencja Twojego stylu. Z daleka rozpoznałabym, że to Twoje dzieło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne połączenie kolorów, zakochałam się w tym etui! I z jaką dbałością wykonane, cud miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło cudnie! Cóż za precyzja! : )))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny, kolory przecudne a wykonanie to mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie tam kucykowe? Piękne i tyle!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło cudnie, nawet jeśli kucykowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne etui wyczarowałaś! :) I te kolory, dla mnie rewelacja :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawie wygląda, fajne te "tęczowe" kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Miętowy filc zawładnął Tobą na dobre:-) Etui bardzo ładne, oryginalne i jak zawsze Twoje prace, dopracowane w szczegółach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny ale czy się nie zmechaci ? kiedyś uszyłam sobie etui na telefon i się zmechacił ale może miałam dziadowski filc...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulcia, tabletu nie mam, ale dla takiego etui... może sobie nabędę;) a tak serio, serio - cudny jest, słodki na maksa !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudnie wyszło, aż zazdraszczam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i komentarze!