Jupiiiiiiiiii!!!!

Ostatnio otrzymałam przemiłego maila z zapytaniem czy bym nie chciała pokazać swojej sypialni w Apartment Therapy...No pytanie :))) I jest!! La, la, la :))))

http://www.apartmenttherapy.com/la/bedroom/ulas-space-saving-bedroom-bookcases-ushiilandia-115290


Ależ mi miło, zwłaszcza po ostatnich nieciekawych wydarzeniach... Chciałbym bardzo podziękować Elle, Margo i wszystkim innym normalnie myślącym osobom - niestety dokładnie z imienia/nicka nie podziękuję, bo ja już tam nie wchodzę i nie wnikam... Wielka buźka dla Was!!!

Pozdrawiam,
ushii

45 komentarzy :

  1. Super ! Pełen profesjonalizm !

    OdpowiedzUsuń
  2. łoł gratuluję
    i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne wnetrza nalezy pokazywac, gratuluje takiego wyroznienia.
    Ja zawsze podziwiam Twoje aranzacje.
    Pozdrawiam cieplo.

    ps:wyslalam @

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Ale wcale się nie dziwię temu wyróżnieniu, bo jest co pokazywać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i suuuuper! należało się takie cudnej sypialni! Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  6. A tak na marginesie, kiedy Ty zamieściłaś te ostatnie dwa posty skoro mi nic nie wyświetliło? :(
    Lecę nadrobić, bo są pyszności :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Uleńko z całego serducha !!! O Alexa ma rację ja też nie widziałam poprzednich postów a tam takie wspaniałości !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne wnętrze warto pokazywać. gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje!!!! Piekna jest ta Zwoja sypialnia, wiec publikacja byla tylko kwestia czasu. POzdrawiam serdecznie :-)).

    OdpowiedzUsuń
  10. to wspaniale ,mysle to masz byc z czego dumna bo piekny kacic sobie zrobilas gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje wielkie WIELKIE gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna aranżacja sypialni,świetnie wkomponowane półki na książki.
    Nagroda zasłużona i z całego serca gratuluję wyróżnienia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. No kochana czemu się tu dziwić, piękności masz to i się inni zachwycają:):):) A tak na marginesie starsznie ciekawa jestem smaku tego Twojego deserku z poprzedniego pościka, zamierzam jutro go zrobić :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Sypialnia piękna, więc i wyróżnienie się należy ;)
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uleńko gratuluję!
    A tą całą sytuacją się nie przejmuj,ja już napisałam co o tym sądzę tej Pani.

    Pozdrawiam cieplutko z ukochanego Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje gratulacje, należą Ci się w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne wnętrza, ogólnie blog mnie zauroczył, więc od razu wrzucam go w zakładkę ulubionych. W ostatnim czasie jest u mnie jak jest, a tu taka perełka się znalazła ... oj, będę tutaj gościem, będę i to często ...
    Pozdrawiam serdecznie
    Lucyna
    www.mulinkowe-krzyzyki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję :))))
    Śliczności:)
    pozdrawiam i ide sie jeszcze pozachwycać:)

    OdpowiedzUsuń
  19. podziwiałam dużo wcześniej Twoją sypialnię, dlatego gratuluję z całego serca

    OdpowiedzUsuń
  20. gratulacje wielkie!!! zasłużone wyróznienie w pełni :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje moje Uluś!!!!
    Wyróżnienie zasłużone!Masz piękną sypialnię!!

    A dzisiaj zaczęłam robić miodzio z mniszka!Chłopaków moich zatrudniłam do rwania!
    Pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uleńko :)) nawet nie wiesz jak się cieszę razem z Tobą :)) wyróżnienie w pełni zasłużone :))
    nie wiem o co chodzi, ale nie przejmuj się... źli ludzie są i (niestety!!) będą... zastanawiam się tylko czy są tacy z natury, czy też bardzo nieszczęśliwi...

    tak trochę zbiorczo będzie :))

    miodek uwielbiam... w zasadzie robię co roku, tylko w tym sobie odpuściłam, ale to z oczywistych względów ;))

    ziemniaczki niezwykle apetyczne :)) ja robię podobnie, tylko, że zamiast masełka - oliwa... latem mogę w zasadzie żyć tymi ziemniaczkami i surówkami :)))

    pozdrawiam serdecznie i ściskam z całego serca :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. GRATULACJE, światową karierę robisz Uleńko! ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję! To naprawdę powód do dumy!!
    Strasznie się cieszę!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogromne gratulacje!:) Wcale się nie dziwię,że otrzymałaś taką propozycję:)
    Miłego dnia:)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ushii :) Gratuluję Ci jeszcze raz Kochana :) Piękne wyróżnienie dla Twojej twórczej pracy :)

    A dziękować nie masz za co :)
    Buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję!:)) Pięknie mieszkasz, więc jak najbardziej należy to pokazać światu-niech ludziska cieszą oczy i czerpią inspiracje:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Oczywiście bardzo gorąco gratuluje!!!
    A co do podziękowań ,to tak jak Elle ,powiem że nie ma za co, bo przecież każdy z nas ma w sobie wyznacznik uczciwości:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Margo.. jak wiemy - nie każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje! Piekna jest Twoja sypialnia, nie dziwie sie, ze CIe poprosili.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje moja droga!!!:)I wcale się nie dziwę, Twoja sypialnia bardzo zapadła mi w pamięć. Ze stylem, przytulna, niekonwencjonalna. Słowem - warta pokazania:)Uściski wielkie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow!!! Gratuluje Kochana! Propozycja calkowicie zasluzona! :*

    OdpowiedzUsuń